Prekių garantinis aptarnavimas
Garantinio aptarnavimo
procedūra ir eiga
1. Sugedusią prekę
pristatykite į MB Agitgroup servisą ar įgaliotą gamintojo garantinio
serviso centrą.
2. Salono
vadybininkas arba technikas užpildys garantinio aptarnavimo aktą.
3. Prekė 2-3 dienų
bėgyje testuojama MB Agitgroup servise. Jei garantiniame akte nurodytas gedimas
atrandamas, prekė siunčiama į įgaliotą gamintojo serviso centrą, kuriame
remontuojama.
4. Serviso centre
sugedusios prekės remontas trunka 7-14 darbo dienų, priklausomai nuo gedimo
sudėtingumo.
5. MB Agitgroup
gavus suremontuotą prekę iš serviso centro, susisiekia su klientu per 1-2 darbo
dienas.
6. Sutaisyta prekė
saugoma 14 dienų.
Pristatant prekę į garantinį servisą:
·
Pristatydami prekę visada turėkite ne tik jos garantinį taloną ar pirkimo
čekį, sąskaitą.
·
Darbuotojui, registruojančiam gedimą, kuo tiksliau nurodykite problemą bei kada
ji įvyksta.
Garantijos sąlygos
1.
Garantija pradeda galioti nuo sąskaitos-faktūros, garantinio paso
išrašymo dienos.
2. Gaminio modelis, bei serijos numeris turi atitikti nurodytus pase.
3. Garantija netaikoma naudojimo metu susidėvinčioms įrenginio detalėms.
4. Garantija netaikoma programiniams produktams bei informacijai, kurie yra
savarankiškai nustatotomi, saugomi ar kuriami vartotojo.
5. Nešiojamų kompiuterių baterijai priklausomai nuo modelio suteikiama
nuo 6 iki 12 mėn. garantija, pakrovėjui, jungčių kartotuvui suteikiama 3 mėnesių
garantija.
6. Mobilių telefonų SAMSUNG, SONY, LG, HTC baterijoms suteikiama 12 mėn.
garantija. HUAWEI mobilių telefonų baterijoms suteikiama 6 mėnesių garantija.
7. Skystųjų kristalų monitoriams yra leistinas neveikiančių taškų
kiekis remiantis gamintojo nustatytomis leistinomis neveikiančių taškų
normomis.
8. Išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš
jo, apmoka pirkėjas.
9. Informacijai, esančiai informacijos laikmenose, garantija netaikoma. Dėl
duomenų praradimo ar atstatymo patirtos išlaidos nepadengiamos.
10. Suremontuotoms ar pakeistoms prekėms ir jų detalėms garantijos sąlygos
galioja likusį garantijos laiką.
Garantija netaikoma,
jei:
1. Surasti gedimai
atsirado dėl vartotojo kaltės;
2. Prekė mechaniškai ar
kitaip pažeista, ardyta;
3. Buvo nesilaikyta
prekės eksploatavimo instrukcijos;
4. Gedimą sukėlė
stichinės nelaimės, gaisras, elektros iškrova, kiti buitiniai faktoriai, force majeure;
5. Gedimą sukėlė į vidų
patekę pašalinės medžiagos, skysčiai;
6. Gedimas atsirado dėl
prekės programinės įrangos gedimo;
7. Pažeisti
garantiniai lipdukai, lipdukai su serijiniu numeriu;
8. Prekė buvo remontuota
neautorizuotame serviso centre;
9. Gedimas atsirado dėl
įrenginio eksploatacijos metu naudotų neoriginalių įrenginio priedų;
10. Gedimas atsirado dėl
didelių įtampos svyravimų
11. Pirkėjas kartu su
įrenginiu nepateikia šio garantinio paso ir pirkimo dokumento.
12. Garantiniame pase nėra
kliento vardo, pavardės bei parašo.
GARANTINIO SERVISO
CENTRAI:
Sugedus
nešiojamam kompiuteriui, prašome kreiptis:
Acer, Fujitsu,
HP, SAMSUNG, TOSHIBA, LENOVO Thinkpad ir essentials. |
Service net |
Kaunas, Gaižiūnų g. 3, 8 37
400160; |
Asus, Dell, MSI,
Apple, Lenovo Ideapad |
ServisaICT |
Kaunas, Savanorių
pr. 192, 8 37 329000; |
Sugedus
stacionariam kompiuteriui ar kitai kompiuterinės technikos prekei,
prašome kreiptis:
MB Agitgroup
stac.kompiuteriai, kita kompiuterinė technika |
“MB Agitgroup”
servisas |
Kaunas: Veiverių g. 150 C, Kaunas |
Asus, Dell, MSI
stac.kompiuteriai |
ServisaICT |
Kaunas, Savanorių
pr. 192, 8 37 329000; |
Acer, Fujitsu, HP,
Toshiba stac.kompiuteriai |
Service net |
Kaunas, Gaižiūnų g. 3, 8 37
400160; |
Sugedus
mobiliam įrenginiui, prašome kreiptis:
Samsung, Sony, Apple
iphone, Asus, Cat, Estar, HTC, Huawei, LG, Nokia, Prestigio. |
Mobili taisykla |
Vilnius, Kaunas,
Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Utena, Telšiai, Visaginas, Radviliškis,
Kėdainiai. http://www.mobilitaisykla.lt/servisocentrai |
Samsung, Sony, Apple
iphone, Cat, Estar, HTC, Huawei, LG, Nokia,Prestigio. |
MTTC |
Vilnius, Kaunas,
Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė. http://www.mttc.lt/kontaktai/ |
Sugedus
audio/video technikai, prašome kreiptis:
LG, SAMSUNG,
PHILIPS. |
Service net |
Vilnius, Verkių g. 29, 8 5
2331686; |
SAMSUNG, LG, SONY,
SHARP, PHILIPS, PANASONIC. |
Emtoservis |
Vilnius, Savanorių
pr. 1, 8 5 2737368. |
SONY, LG, SAMSUNG,
PHILIPS, PANASONIC: |
Šneiderio
elektronika |
Klaipėda, Dubysos 31a., 8 46
340758 |
Sugedus
buitinei technikai, prašome kreiptis:
AEG,Bomann,Clatronic,Candy,Electrolux,
Krups,Miele,Moulinex,Rowenta, Samsung, Stollar, Tefal, Kenwood, Indesit,
Zanussi, Zelmer, Whirlpool. |
AG Service |
Kaunas, R. Kalantos g. 32,
8 37 330187. Vilnius, Taikos g. 259, 8 5
276 1682. |
Candy, Beko, Daewoo,
Moulinex, Rowenta, Stollar, Atlant, Liebherr, Siemens, Bosch, Hoover, LG,
Gratus, Delonghi, Braun, Graef, Panasonic, Moser, Oster, EKS, Valera,
Indesit, Ariston, Gorenje, Singer, Ariete. |
Baltic Continental |
Vilnius, Lukšio g. 23,
tel. 8 700 55595. |
Zelmer, Indesit,
Ariston, Sharp, Tesy, LG, Samsung, Philips |
Šneiderio
elektronika |
Klaipėda, Dubysos 31a., 8 46
340758 |
Emtoservis |
Vilnius, Savanorių
pr. 1, 8 5 2737368. |
|
Zelmer, Nivona,
Philips , Grundig. |
Service net |
Vilnius, Verkių g.29, 85
2331686; |