Krepšelis
00.00€

Sąlygos ir nuostatos

Kaip sumokėti? 

Atsiskaityti internetinėje parduotuvėje agit.lt galima tik internetu, naudojantis OPAY mokėjimų sistema. 

Kaip atsiskaityti per OPAY?

1. Paspaudus ( OPAY - APMOKĖTI PER EL.BANKININKYSTĘ ) bei patvirtinus, Jums automatiškai bus suformuotas mokėjimas.

2. OPAY elektroniniai mokėjimai:

  •         Swedbank
  •         SEB
  •         Luminor
  •         Citadele
  •         Šiaulių Bankas
  •         Medicinos Bankas
  •         MAXIMA
  •         Lietuvos Paštas
  •         Perlas terminalai

3. Atlikus mokėjimą puslapis užsidarys. Apie sėkmingai atliktą mokėjimą būsite informuoti el. paštu ir gausite apmokėjimą patvirtinantį kvitą.

Svarbu

Užsakymo ar registracijos formoje Jūs turite pateikti pilną, išsamią ir teisingą informaciją apie save. Jeigu Jūs pateikiate netikslius, melagingus ar klaidinančius duomenis, mes turime teisę anuliuoti Jūsų registraciją ar užsakymą, arba apriboti Jūsų galimybes naudotis internetine parduotuve. Jūsų duomenims pasikeitus, prašome juos atnaujinti




Prekių grąžinimo procedūra

Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami mums apie tai raštu (el. paštu: info@agit.lt arba registruotu laišku AGIT.LT biuro adresu: Ančios g. 16, Kaunas , Lietuva per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos.

SVARBU: Rekomenduojame prieš grąžinant prekes sutarti su AGIT.LT atsakingu darbuotoju el. paštu: info@agit.lt arba telefonu: 8 677 83 292 dėl prekės grąžinimo, kuris Jums pagelbės visais klausimais.


 

Grąžinamos prekės turi atitikti nurodytus reikalavimus:

* Šiuo simboliu pažymėti punktai negalioja gražinant nekokybišką prekę.

·                       Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;

·                       Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

·                       * Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);

·                       Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;

·                       Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

·                       * Grąžinant prekes, kurios yra naudojamos kūno higienai, maisto ruošimui, namų ruošai prekės negali būti nei karto naudotos;

·                       * Grąžinant kompiuterį, jame negali būti jokios Jūsų paliktos informacijos, programinės įrangos, Jūsų asmeninių nustatymų;

·                       Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;

·                       Pirkėjas grąžindamas prekes turi susisiekti su AGIT.LT telefonu +370 677 83292 ir susitarti dėl gražinimo sąlygų.

·                       Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki AGIT.LT biuro.


 

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą (jo formą gali atsiųsti atsakingas AGIT.LT darbuotojas el. paštu arba galite užpildyti čia), nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 darbo dienų po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.